reklama

Druhé setkání

A je to tady

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A je to tady.Po nezdařeném prvním pokusu, jsem opět zabrouzdal a ejhle, ozvala se dívčina, dle propozic krásná, chytrá, sebevědomá, toužící po lásce.ó zvolal jsem to je ta pravá. Ihned jsem reagoval.počáteční dopisování mně usvědčilo v tom, že její profil asi nelže. fotografii jsem nežádal, věřil jsem, že krásná je. slovo dalo slovo a telefonát rozhodl o setkání. Čekal jsem na onu krásku v příjemné vinárně a těšil na dar z nebes. Najednou jsem dostal ránu do zad, v domění že je to nějaký známý, jsem se pousmál a otočil. Přede mnou tma.Protřel jsem si oči v domění, že špatně vidím, ale omyl. Přede mnou stála ona krasavice. 2 metry výška, 150 Kg čistá váha.číslo boty asi 50, později jsem pochopil proč tak velká noha, no aby nepřepadla. Dodnes slyším její slova: Tak to jsi ty? Ty krasavče kudrnatej? Já sem Zuzana vole! Ahoj Zuzi vykoktal jsem posad se, jeje ty jsi ale fešandaaa. No ty taky chlape povídá. Dověděl jsem se vše o její rodině, babička po mrtvici, děda notorik, maminka 3x rozvedená a tatínek v blázinci. Ona Zuzi je účetní a svobodná.Byl jsem šťasten, krásná a ještě svobodná. Byl jsem pozván na večeři,světe div se,ona platila a po asi 3 hodinách rozhovoru jsem poznal, že je to naprosto perfektní holka, se kterou byla legrace šílená, řval jsem smíchy, kolik chlapů naletělo a s jakým zalíbením o nich vyprávěla. Ano byla povahou perfektní, hodná, milá, škoda jen, že mně nechtěla, prý bych jí byl nevěrný. Mohu říci s klidným svědomím, že jsem zábavnější holku nikdy nepoznal. Zuzi přeji ti toho nejlepšího chlapa na světě a to upřimně

Jiří Malatny

Jiří Malatny

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NO PŘECE JIŘÍ Zoznam autorových rubrík:  Jak to tak chodí na seznamkáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu