reklama

čtvrté setkání

Jo lidi jsou různí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Několik žen si mně stěžovalo, že je otravuje nějaký úchylný chlapisko a mně napadlo ho trochu probrat. Přihlásil jsem se na seznamce jako žena krásná a chytrá, dal i fotku a navázal s ním -jako žena- kontakt. No popsal se jako krasavec, s obrovským pindíkem, postavou herkula a líčil mně praktiky že jsem mu i záviděl jak je asi dobrý. Poté poslal fotku, že jsem dostal komplex méněcennosti. chtěl telefon a tak ho dostal a volal mé kamarádce, která věděla že volat bude. A rande bylo dohodnuté. Poznávací znamení ,krabička doutníků na stole. Tak jsem vyrazil na rande s chlapem. Přišel jsem do kavárny kde byl sraz a uviděl ho hned. tak ouchylný ksicht byl vidět už z dálky. Velká hlava a plešatá, oteklé oči,knír z doby husarů, rty jak syčákovo přirození a ruce jako vepřová kopýtka. Přistoupil jsem a zeptal, jestli je Franta a čeká na Kamilu. Řekl ano a přisedl jsem. Ptal jsem se proč dělá to co dělá proč děsí ženy z rande a počal jsem mu mluvit, do duše. Po chvilce byl z krasavce a samce k pohledání, pomocný dělník s pinďourem jako poštovní razítko, koktal a rozbrečel se. Žmoulal kapesník a frkal a kašlal na mně brouky. Už to nebyl chlap ale hromada neštěstí. Když jsem odcházel nabídl jsem mu , že mu koupím plastovou kachničku do vody a až se půjde koupat ať necáká. // pánové, Vy kteří si léčíte komlexy tady na těch ženách, vězte, že jsou na seznamkách i ženy krásné, hodné a neuvěřitelně citlivé duše. Plné něhy a schopny dát tolik lásky, že by si zasloužili přinejmenším naši úctu, pokoru a pochopení. Bez nich by jsme neznamenali ale vůbec nic.

Jiří Malatny

Jiří Malatny

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NO PŘECE JIŘÍ Zoznam autorových rubrík:  Jak to tak chodí na seznamkáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu