reklama

Šesté setkání

Vždyť to znáte

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ráno vstanu, hluchý,slepý,a němý a jdu do koupelny.Koukám do zrcadla a nechápu. Dva šedivý vlasy,křivej nos,pokroucený uši,oteklej a zmuchlanej ksicht. Jeje to bude den! A byl. vylezu z koupelny a šlápnu na psa,řval jako moje bývalá tchýně,když jsem požádal o ruku její dcery. Zaliju kafe studenou vodou,protože jsem nezapnul konvici,letim do pokoje a oblékám kalhoty a nějak se zapletly a šlehnu sebou na zem. začínám rudnout a v jinak klidné domácnosti začíná drama. Pes začal výt v domění že mu vraždí páníčka, já vyl na psa ať nevyje že budí sousedy a do toho začla výt konvice, že se vaří voda. A najednou ticho. někdo zvoní u dveří. že by sousedi? nikoli, kamarád, že jse s flámu a kdyby jeho žena volala at řeknu že byl se mnou. V pohodě říkám. Jo jenže najednou tu stojí jeho žena. Řve na něj hajzle, kde si byl? Čekám celou noc! On s klidem ,no vidíš s Jirkou na flámu. Jó ten byl tak na flánu, podívej se naněj ,ten jde z války! : Ježiši Jirko kdo ti to udělal? Nenávidim zrcadlo nelhalo!!! Poté ho srazila na zem a vlekla domů. Stačil jsem jen popřát hezký den. Poté jsem se vrátil do bytu a uvědomil si, že kdyby mně viděla některá dáma z rande v takovém stavu, asi by mně přinejmenším zadusila. Je fakt ,že jsem se i podíval na sebe po těch setkáních a pochopil, že jsem vlastně vůl. Ony ty holky šli na rande a činčali se doma aby se líbili, voněli se parfémama a česali aby vypadali dobře a umím si představit to zklamání když padli na mně a já z nich, z některých měl legraci. Nojo je to blbý poznání.Kolik těch holek chtělo skutečně jen hodnýho kluka na vztah a padli na mně. Jenže jsem nechápal, nevěřil. Potkal jsem ale i holky co mně to dobře nandali a dobře mně tak, ale o tom příště. tím jsem vlastně chtěl říci: Pánové koukněte se taky někdy na sebe, jestli to není jako v tom zrcadle ! a to hlavně ti, kteří jste narcisové, že?

Jiří Malatny

Jiří Malatny

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NO PŘECE JIŘÍ Zoznam autorových rubrík:  Jak to tak chodí na seznamkáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu