reklama

Osmé setkání

Mobil, je prostě šílenost

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jo telefon, to je věc, zavolala, že se sejdeme,jasně říkám a kde? Kde chceš,tak tedy někde v centru,dobrá a kde? nevim,řekni ty! Říkám Na Hradě? jo! A kde tam? Kde chceš! U hlavní brány? Třeba! V kolik? V kolik chceš! V 6? Třeba! Dobrá,budu tam. Já taky!. Pak přišla a pohoda, vypadala dobře,tušil jsem bude fain.Ški jsme do vinárny a po 10 minutách jí někdo volal, hovor asi 15 minut. Pak si objednala a než něco řekla, opět telefon, jo 15 minut. Dala si pštamprdle, otevřela pusu a chtěla něco říct a jeje,zase telefon. 10 minut. Smála se a vesela bavila, někdo na druhém konci ji vysvětloval jak se má učesat. Konečně hovor ukončila. Oddechl jsem si v domění že už je klid a popovídáme si. Najednou zařvala, zvedla telefon a začala opět volat. Můj ůsměv trpitele asi nepochopila a tak jsem se vzdálil,a těšil se až si také zavoláme.!!

Jiří Malatny

Jiří Malatny

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NO PŘECE JIŘÍ Zoznam autorových rubrík:  Jak to tak chodí na seznamkáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu